22 Kasım 2010 Pazartesi

Naci Derler Bir Güruha Uğradım - Pir Sultan Abdal




Naci Derler Bir Güruha Uğradım - Pir Sultan Abdal şarkı sözü, Naci Derler Bir Güruha Uğradım - Pir Sultan Abdal dinle, Naci Derler Bir Güruha Uğradım - Pir Sultan Abdal indir, Naci Derler Bir Güruha Uğradım - Pir Sultan Abdal video klip klibi izle


Naci Derler Bir Güruha Uğradım - Pir Sultan Abdal


Naci derler bir güruha uiradim
Güzel iah'im yarligasin onlari
Muhabbet ettik iradet getirdik
Anlar bizi sevdi biz de anlari

Durduklari irfan bai ile bostan
Silinmii kalpleri gümandan pastan
Var anin gümani haman bir dosttan
Ari gibi vizilaiir canlari

Cümle bir gerçeie demiiler beli
Tesbihleri Allah Muhammet Ali
Meirebi Hüseyni ismi mevali
Hüseyin aikina çikar kanlari

Bir nefesten bir imama uyuldu
Birinin nefesi bine sayildi
Kaynayuban birbirine koyuldu
Hüseyin aikina akar kanlari

istemem Cennet'i göster didari
Hulk-i Muhammed'den almii kemali
Secdeye inmeden okur duayi
Aiiklar didara dönmüi yönleri

Sirat'i Mizan'i anda geçtiler
Benlik kalesini bunda yiktilar
Al geydiler yaslarindan çiktilar
Geceleri bayram kadir günleri

Pir Sultan Abdal'im gerçektir meydan
Özünü saçmiitir sifat-i ieytan
Esrimii Kirklar'in içtiii meyden
Güzel iah'tan koku duymui canlari

Kaynak: Pir Sultan Abdal
Yöre: -
Söyleyen : Pir Sultan Abdal

0 yorum:

Yorum Gönder